/, Nieuws/Gucci: mysterieuze sferen

Gucci: mysterieuze sferen

De nieuwe reclamecampagne voor de horloges en sieraden van Gucci is doordrongen van een mysterieuze en mystieke sfeer die perfect aansluit bij de stijl van de nieuwe collecties, zo meldt het merk.

In deze sferen vertelt Gucci het verhaal van een waarzegster die een aantal jonge mensen ontvangt die pronkstukken uit de horloge- en sieradencollecties van het merk dragen.

Ster van de campagne is de Amerikaanse actrice Tippi Hedren, bekend van haar werk met regisseur Alfred Hitchcock in The Birds en Marnie. In de nieuwe Gucci-campagne kruipt Hedren in de rol van een mysterieuze waarzegster die de ogen van haar jonge bezoekers op zich gericht weet door hen de hand te lezen of in haar glazen bol te kijken.

www.gucci.com

Door | 2018-06-01T15:35:39+00:00 1 juni 2018|Rubriek Branchenieuws, Nieuws|Label: , |

Over de auteur:

Joke is binnen de FGZ het aanspreekpunt wat betreft het vakblad Edelmetaal. Daarnaast stelt zij de nieuwsbrieven NJU, VGZ en Beveiliging samen en helpt ze u o.a. bij de afhandeling van klachten en het aanvragen van subsidie Sociaal Fonds detailhandel.

Dit doet de Federatie Goud en Zilver

De Federatie Goud en Zilver behartigt de belangen van de ondernemers die in deze branche werkzaam zijn, dat wil zeggen: de juweliers, de uurwerktechnici, de goud- en zilversmeden, de groothandelaren en de fabrikanten.

Meer informatie over de FGZ

Word lid en profiteer van de voordelen

De FGZ overkoepelt de Nederlandse Juweliers en Uurwerkenbranche (NJU) en de Vereniging Goud- en Zilversmeden (VGZ). Hun leden worden automatisch lid van de FGZ en profiteren van een groot aantal voordelen.

Meer informatie over lid worden

Vacatures in de branche

Werken bij een juwelier, goud- of zilversmid? Of ambieer je een functie bij toeleverancier? Kijk hier voor vacatures bij aangesloten leden van de FGZ en stap onze branche binnen!

Bekijk actuele vacatures